Saturday, 19 August 2017

Unexpected gift

Since I took a first steps in  scale modeling and miniatures painting, i  never get enough learning.
I almost always search and learn new things, which improve my painting, and help me to be a better painter.
I'm big fan of Mig Jimenez and color modulation technique, so this book was one of my "must have" in this year. Not only for this one particular technique, but also because general subject of this book is how to applying light and colors to models.
Yesterday, to my great surprise, my friends made me a gift. And now, I'm a happy owner of one copy of this book.
So, another for collection of Miguel books.



Odkąd zajmuję się modelarstwem i malowaniem , nigdy nie mam dość nauki. Cały czas staram się szukać i uczyć nowych rzeczy, które usprawnią moje malowanie i pomogą być coraz lepszym w tym co robię.
Jestem wielkim fanem Miga Jimeneza oraz techniki tzw. color modulation, więc niniejsza książka była na liście tegorocznych "muszę to mieć". Nie tylko z powodu tej jednej techniki, ale także z uwagi na tematykę operowania światłem i kolorem.
Wczoraj, ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu,  moi przyjaciele zrobili mi prezent. I od teraz jestem szczęśliwym posiadaczem egzemplarza tej książki.
Tak więc kolejna do kolekcji książek Miguela.








No comments:

Post a Comment